Умовы продажу

Умовы выкарыстання (пагадненне)

  1. АБ'ЕКТ УМОЎ І АГУЛЬНЫЯ ЎМОВЫ
    1. Электронная крама з адрасам alvadi.by даступная праз Alvadi OÜ , рэгістрацыйны код 11487376, VAT: EE101288462, адрас Majaka 10, Tallinn, 11412, Estonia, электронная пошта info@alvadi.by, тэлефон +372 52 50 146 (далей электронны магазін прадаўца і / або Alvadi). Цяперашнія ўмовы выкарыстання (далей: Умовы) павінны рэгуляваць прававыя адносіны паміж Прадаўцом і карыстальнікам электроннай крамы Alvadi (далей: Пакупнік) у дачыненні да выкарыстання электроннай крамы Alvadi, у т.л. заказы і здзелкі.
    2. Паслуга электроннай крамы Alvadi ўключае магчымасць пакупніка заключыць дагавор куплі-продажу прадукцыі і паслуг (далей: тавары), якія прадаюцца ў электронным краме Alvadi. Пералік і апісанне прапанаваных тавараў прыведзены на вэб-сайце alvadi.by. Электронная крама Alvadi прапануе тавары ў выглядзе "як ёсць" і "па магчымасці". Доступ да электроннай крамы Alvadi і выкарыстанне электроннага крамы Alvadi на ўласную волю карыстальніка. Прадавец не нясе адказнасці за шкоду, якая можа ўзнікнуць у выніку выкарыстання электроннай крамы Alvadi або спадарожных прыкладанняў.
    3. Карыстаючыся электронным крамай Alvadi, Пакупнік пацвярджае сваю згоду з гэтымі ўмовамі і абавязацельствы іх выканання. У выпадку заключэння дагавораў куплі-продажу, гэта значыць пацверджаных заказаў, абавязацельствы перад Прадаўцом і Пакупніком будуць абавязковымі ў адпаведнасці з гэтымі Агульнымі ўмовамі. Калі вы не згодныя з гэтымі ўмовамі, Пакупнік павінен неадкладна спыніць выкарыстанне электроннай крамы Alvadi. Прадавец мае права пакінуць заказ Пакупніка не выкананым, калі Пакупнік не выканаў гэтыя ўмовы або інструкцыі, прадстаўленыя ў электронным краме Alvadi, альбо не аплаціў заказ.
  2. СТОРІНЫ ПЕРАДАДКІ
    1. Пакупнік павінен быць дарослым (не менш за 18 гадоў), фізічнай асобай ці любая юрыдычная асоба, якая, перш чым падпісаць дагавор куплі-продажу або скарыстацца паслугамі электроннай крамы Alvadi, пацвярджае, што прачытала, зразумела і пагаджаецца выконваць умовы. Аднак, калі чалавек, які не выконвае гэтыя патрабаванні, усё ж карыстаецца электроннай крамай Alvadi, адпраўляе заказ і / або набывае тавар, асоба, з чыёй банкаўскай рахункі або крэдытнай карты была зроблена аплата за адпаведную аперацыю, нясе адказнасць за наступствы аперацый вышэй.
  3. ТРЭБА, ДОСТУПНІЦЬ І ІНФАРМАЦЫЯ НА ТОВАРЫ
    1. Цэны на ўсе тавары ў электронным краме Alvadi прыведзены ў еўра і ўключаюць бягучы падатак на дабаўленую вартасць адпаведнай краіны: Estonia
    2. У дадатак да аплаты цаны тавару, Пакупнік абавязваецца аплаціць транспартныя выдаткі да месца дастаўкі (далей: транспартныя выдаткі ). Кошт транспарту напрамую залежыць ад колькасці, вагі і памераў тавару, месцазнаходжання і можа змяняцца. Атрыманне тавару без транспартных выдаткаў магчыма з крамы і / або склада прадаўца, калі іншае не паказана на вэб-старонцы alvadi.by.
    3. Тавары, выбраныя Пакупніком, дадаюцца ў кошык, а іх кошт разлічваецца аўтаматычна. Перад пачаткам аплаты змест і кошт кошыка будуць адлюстроўвацца на сайце.
    4. Кошт транспарту разлічваецца аўтаматычна пры ўмове, што адзін заказ дастаўлены на адзін адрас. У выпадку, калі Пакупнік хоча даставіць тавар па розных адрасах, Пакупнік павінен аформіць асобныя заказы.
    5. Ніякіх транспартных выдаткаў няма, калі сума аднаго заказу перавышае 150 € з улікам ПДВ, а месца пастаўкі: Estonia.
    6. Прадавец мае права змяніць цэны на тавары ў любы час, не паведамляючы пра гэта Пакупніку загадзя. Калі Прадавец змяніў цэны пасля аплаты пакупніком рахунку, то тавар будзе дастаўлены Пакупніку па цэнах, указаных у рахунку (за выключэннем выпадкаў, указаных у раздзеле 3.7). У выпадку, калі цана становіцца больш выгаднай, чым устаноўлена ў рахунку, Пакупнік не мае права патрабаваць кампенсацыі за розніцу ў кошце.
    7. Пакупнік абавязаны неадкладна паведаміць Прадаўца аб любых памылках альбо збоях, якія перашкаджаюць выкарыстанню электроннай крамы Alvadi. Паколькі ўзнікненне тэхнічных памылак у электронным краме Alvadi або кіберзлачынстве не можа быць цалкам выключана, прадавец пакідае за сабой права кантраляваць усе выкананыя заказы і аплачаныя рахункі. Пры наяўнасці памылкі (напрыклад, цана тавару непрапарцыйна малая ў параўнанні з рынкавай коштам такіх тавараў), прадавец мае права адмяніць заказ у аднабаковым парадку, ануляваць дагавор куплі-продажу і не дастаўляць тавар. Прадавец паведамляе Пакупніку па электроннай пошце ці па тэлефоне на працягу 7 рабочых дзён з моманту атрымання сумы рахунку-фактуры на банкаўскі рахунак Прадаўца, забяспечваючы магчымасць зрабіць новы заказ або вярнуць суму, выплачаную Пакупніком.
    8. Пры выкарыстанні электроннай крамы Alvadi пакупнік павінен улічваць, што заснавана на Рэзерв электроннай крамы Alvadi і тэхнічныя характарыстыкі ўліку тавараў, інвентарызацыя адлюстроўваецца з затрымкай у часе, таму інфармацыя, якая адлюстроўваецца, можа адрознівацца ад рэальнасці. Сапраўды гэтак жа, Пакупнік павінен улічваць, што тавар, які ён пажадае, зарэзерваваны для яго на складзе Прадаўца толькі пасля аплаты і адзначаючы атрыманне. Такім чынам, Прадавец не нясе адказнасці за тое, што тавары, пазначаныя Пакупніком, пазначаныя "На складзе", але пазней стане зразумела, што на складзе Прадаўца скончыліся тавары, запытаныя Пакупніком. У гэтым выпадку Прадавец паведамляе Пакупніку аб адсутнасці тавару на працягу 7 рабочых дзён, прапаноўваючы магчымасць зрабіць новы заказ або вярнуць суму, выплачаную Пакупніком. У гэтым выпадку Прадавец не нясе адказнасці за шкоду, нанесеную Пакупніку.
    9. Пры выкарыстанні электроннай крамы Alvadi Пакупнік абавязваецца ўлічваць, што фатаграфіі прадстаўленых тавараў з'яўляюцца ілюстратыўнымі і могуць нязначна адрознівацца ад рэальнага знешняга выгляду тавараў, а таксама іншай інфармацыі, якая адлюстроўвае, у першую чаргу. месца, агульная патрэба ў інфармацыі і можа змяніцца ў любы момант. Для атрымання больш дакладнай і поўнай інфармацыі аб прадукце, у т.л. па сваіх тэхнічных характарыстыках і знешнім выглядзе, Пакупнік можа звязацца з Прадаўцом праз электронны магазін Alvadi, на адрас электроннай пошты info@alvadi.by альбо па тэлефоне +372 52 50 146.
    10. Пры выкарыстанні электроннай крамы Alvadi Пакупнік абавязаны:
      • пераканацца, што ўся інфармацыя, прадстаўленая ім пры выкарыстанні электроннага крамы Alvadi, з'яўляецца правільнай;
      • не для перадачы незаконнай ці іншай забароненай інфармацыі;
      • не выкарыстоўваць электронную краму Alvadi для спекулятыўных альбо недакладных дзеянняў альбо махлярства;
      • не адсылаць файлы, якія змяшчаюць вірусы і іншыя кампутарныя праграмы альбо файлы, якія перашкаджаюць, пашкоджваюць ці іншым чынам перашкаджаюць нармальнаму выкарыстанню навакольнага асяроддзя праз электронную краму Alvadi і якія ў выніку выкарыстання навакольнага асяроддзя могуць захоўвацца на кампутары іншага пакупніка; і / або перашкаджаюць, пашкоджваюць ці іншым чынам перарываюць нармальную працу кампутараў;
      • не змяняць, капіраваць, перадаваць, прадаваць, прайграваць ці іншым чынам забараняць выкарыстанне вэб-сайта электроннай крамы Alvadi альбо яго змесціва
  4. ЗАКАЗ І ЗАКЛЮЧЭННЕ ДАКУМЕНТУ ПРОДАЖУ І КУПІ
    1. Каб завяршыць заказ на выбраны тавар у электроннай краме Alvadi, Пакупнік павінен дадаць прадмет у віртуальны кошык для пакупак, націснуўшы кнопку ""Дадаць у кошык"". У выпадку, калі Пакупнік жадае дадаць тавар да таго ж заказу, ён павінен выканаць апісаныя вышэй дзеянні для кожнага абранага тавару.
    2. Пасля выбару элемента і дадання яго ў кошык, націсніце на спасылку "View shopping cart" (альбо націсніце кнопку ""Кошык""і націсніце кнопку "Перайсці ў кошык" у меню). У кошыку для пакупнікоў пакупнік можа павялічыць або паменшыць колькасць тавараў альбо цалкам выдаліць тавар з кошыка.
    3. Пасля вызначэння таварнай і адпаведнай колькасці пакупніку прыйдзецца націснуць кнопку "Аформіць заказ", каб завяршыць заказ. Калі Пакупнік не быў зарэгістраваны ў электроннай краме Alvadi, ён / яна павінна ўвесці асабістыя дадзеныя, каб пацвердзіць заказ, альбо свае асабістыя дадзеныя, альбо дадзеныя кампаніі, у т.л. адрас электроннай пошты і кантактны тэлефон. Затым націсніце кнопку "Рэгістрацыя". Каб завяршыць рэгістрацыю, Пакупнік павінен устанавіць галачку "Я згодны з умовамі і палітыка прыватнасці". Пакупнік мае права раздрукоўваць умовы альбо захоўваць іх у лічбавым выглядзе на сваім носьбіце асабістай інфармацыі. Пакупнік абавязаны выконваць заказы ў адпаведнасці з умовамі і выконваючы інструкцыі па ўжыванні, прыведзеныя ў электронным краме Alvadi. Пакупнік абавязваецца ўважліва правяраць дадзеныя, унесеныя пры выкананні замовы, і несці адказнасць за дакладнасць унесеных дадзеных, нясучы пры гэтым рызыку магчымага пашкоджання ў выніку яго памылкі.
    4. Пасля ўводу дадзеных Пакупнік павінен выбраць адпаведны спосаб дастаўкі. Выберыце "Забяру заказ у краме ALVADI: Tallinn, Majaka 10", калі хочаце атрымаць тавар з офіса Alvadi. Выберыце "адпраўка тавараў пакупніку" і вынікайце інструкцыям, калі хочаце скарыстацца транспартнай паслугай. Калі Пакупнік жадае змяніць спосаб дастаўкі, націсніце "змяніць даныя дастаўкі" і прытрымлівайцеся інструкцыям.
    5. Пасля ўводу дадзеных і выбару спосабаў дастаўкі будзе адлюстроўвацца пакупка, якая змяшчае выбраны пакупніком тавар і спосаб дастаўкі. Калі Пакупнік жадае набыць тавар у Кошыку і заключыць дагавор куплі-продажу, Пакупнік павінен выбраць адпаведны спосаб аплаты. Каб выбраць спосаб аплаты, Пакупнік зноў павінен націснуць кнопку "Аформіць заказ". У выпадку, калі Пакупнік хоча змяніць заказ, гэта неабходна зрабіць, перш чым выбраць спосаб аплаты.
    6. Калі Пакупнік вырашыў плаціць праз Інтэрнэт-банк, ён будзе перанакіраваны на старонку абранага Інтэрнэт-банка. Аплаціўшы рахунак у Інтэрнэт-банку, Пакупнік націсне на кнопку «Вярнуцца да прадаўца», пасля чаго Прадавец атрымае ад банка пацверджанне суплацежная плата.
    7. Дагавор куплі-продажу паміж Прадаўцом і Пакупніком лічыцца заключаным, калі Прадавец атрымаў пацверджанне кансультацыі адносна ўмоў выкарыстання ў адпаведнасці з пунктам 4.3 і сума, пазначаная ў замове, была атрымана. цалкам на рахунку Прадаўца. Каб пацвердзіць заключэнне дагавора куплі-продажу, Прадавец адпраўляе Пакупніку пацверджанне з фактурай на ўведзены адрас электроннай пошты. Прадавец захоўвае дакументы, адпраўленыя на працягу 7 гадоў.
    8. Згода на апрацоўку асабістых дадзеных кампаніі Alvadi. Падпісваючыся і адпраўляючы заказ, Пакупнік дае згоду на збор і апрацоўку асабістых дадзеных з мэтай устанаўлення адносін з кліентам, заключэння, выканання, змянення, скасавання дагавора, прапановы тавараў, павышэння якасці тавараў і выкананне іншых аперацый, звязаных з вышэйзгаданым, а таксама адпраўка прапановы Альвадзі, калі Пакупнік даў асобную згоду на іх. Пакупнік згаджаецца, што перадача асабістых дадзеных трэцім асобам, у т.л. Вытворца тавараў дапускаецца ў парадку, устаноўленым Законам аб абароне асабістых дадзеных. Чалавек ведае аб сваіх правах атрымліваць інфармацыю пра сабраныя асабістыя дадзеныя і пра мэты іх выкарыстання ў любы час; інфармацыя пра тое, каму перадаюцца асабістыя дадзеныя; патрабаваць выпраўлення недакладных дадзеных; спыненне і выдаленне апрацоўкі дадзеных, калі патрабаванне не адпавядае заканадаўству.
  5. РАБОТА ЗАКАЗ
    1. Перавозка грузаў ажыццяўляецца за кошт і рызыку Пакупніка ў адпаведнасці з умовамі транспартнай кампаніі абраны Пакупніком. Для зручнасці кліента прыблізная дата пастаўкі адлюстроўваецца ў пакупцы.
    2. Калі пасля заключэння дагавора куплі-продажу стане відавочным, што пакупкі пакупнікоў адсутнічаюць на складзе і змяняецца дата пастаўкі, прадавец паведамляе пакупніку аб новай даце пастаўкі. У выпадку, калі Пакупнік не зацікаўлены ў набыцці тавару ў выніку прадаўжэння тэрміну, Пакупнік мае права адмовіцца ад дамовы куплі-продажу ў адпаведнасці з пунктам 6.1 умоў. Прадавец не нясе адказнасці за шкоду, выкліканую затрымкай дастаўкі тавару.
    3. У выпадку, калі пастаўка тавару, затрымка дастаўкі альбо якое-небудзь іншае непаразуменне адбылося з-за недакладнасцей у дадзеных, уведзеных Пакупніком, Пакупнік не будзе мець права адмовіцца ад дагавора куплі-продажу ў адпаведнасці з з пунктам 6.1 гэтых Умоваў.
    4. Перш чым прыняць тавар і падпісаць дастаўку, пакупнік павінен уважліва агледзець тару ўпакоўкі, у выпадку фізічных пашкоджанняў яна павінна быць пазначана на накладной і паведаміць прадаўцу на працягу 1 працоўнага дня па электроннай пошце на info@alvadi.by альбо па тэлефоне +372 52 50 146. Пакупнік мае права не прымаць тавары з пашкоджанай упакоўкай. Пасля атрымання тавару і адсутнасці паведамлення пра пашкоджаную ўпакоўку, тавары лічацца належным чынам дастаўлены Пакупніку. Пакупнік мае права не прымаць пашкоджаныя тавары.
    5. Пасля атрымання тавару і перад устаноўкай / зборкай / афарбоўкай / выкарыстаннем пакупнік абавязаны ўлічваць, што тавар павінен быць старанна разабраны, каб пазбегнуць пашкоджання ўпакоўкі, заводскай маркі альбо серыйнай нумары тавару, а таксама пакупнік абавязаны праверыць, ці падыходзіць тавар для свайго аўтамабіля ці не. Гэта неабходна ў выпадку скасавання дагавора куплі-продажу, калі рызыка, звязаная са шкодай, згаданай у пунктах 6.9 і 6.11 Умоваў, зніжаецца.
  6. АНУЛЯЦЫЯ ДАГАВОРА НА ПРОДАЖ
    1. Пакупнік мае права адмяніць дагавор куплі-продажу ў выпадку, апісаным у пункце 5.2. Умоваў, у тым ліку ў выпадку, калі ёсць дагавор куплі-продажу, заключаны ў адпаведнасці з п. 4.7 Умоў, але тэрмін пастаўкі па месцы, пазначанаму Пакупніком, падаўжаецца з-за Прадаўца. Пакупнік мае права скасаваць гэты кантракт на працягу 2 рабочых дзён з моманту атрымання інфармацыі пра затрымку ў дастаўцы тавару ад Прадаўца. Каб скасаваць кантракт, заяўка info@alvadi.by павінна быць прадастаўлена Прадаўцу ў фармаце, які можа быць прайграны ў пісьмовай форме. Непрадача формы прывядзе да вяртання тавараў.
    2. Калі Пакупнік з'яўляецца спажыўцом па сэнсе Закона аб абароне правоў спажыўцоў, ён мае права адмовіцца ад дагавора куплі-продажу на працягу 14 каляндарных дзён з моманту атрымання тавару. Каб скасаваць дагавор куплі-продажу, Пакупнік абавязаны прадаставіць Прадаўцу заяву ў форме, якую можна пісьмова прайграць на электронную пошту info@alvadi.by на працягу ўстаноўленага тэрміну (форма заяўкі: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf) evidence/deleteOnFiDomain]. У заяўцы Пакупнік абавязаны пазначыць, ці хоча ён атрымаць ад Прадаўца суму, роўную кошту замовы, заплачанай Пакупніком, альбо абмяняць набыты тавар на іншыя тавары, прапанаваныя Прадаўцом. Калі Кліент не (не раней) / не падаў (дадаў) заяўку вышэй, папярэдне аплачаная сума застанецца на рахунку папярэдняй аплаты Кліента. Праз тры гады кампанія Alvadi мае права пералічваць сродкі на авансавы рахунак у сваіх інтарэсах.
    3. У выпадку, калі тавар адпавядае любой з наступных умоў, Пакупнік не мае права адмовіцца ад дагавора куплі-продажу ў адпаведнасці з пунктам 6.2 Умоў:
      • тавары, якія з'яўляюцца "* спецыяльныя загады "і якія ўтрымліваюць інфармацыю пра непрымяненне права на звальненне;
      • тавары, вырабленыя або здадзены ў эксплуатацыю ў адпаведнасці з асабістымі перавагамі Пакупніка;
      • тавары, вырабленыя або замоўленыя на асабістых умовах;
      • лёгка разбітыя або хутка зношаныя / хуткапсавальныя тавары;
      • Сезонныя тавары альбо любыя перыядычныя выданні;
      • Змазачныя матэрыялы, хімічныя прадукты і тавары для догляду за аўтамабілем, якія неабходна адкрыць
    4. У выпадку, калі Пакупнік выдаляе свой рахунак з электроннай крамы Alvadi, Пакупнік не мае права скасаваць і / або адмовіцца ад дагавора куплі-продажу ў адпаведнасці з пунктамі 6.2 і 7.3 гэтых умоў.
    5. У выпадку, калі Пакупнік адмовіцца ад дагавора куплі-продажу ў адпаведнасці з пунктам 6.2 і пажадае атрымаць ад Прадаўца суму, роўную кошту замовы, заплачанай Пакупніком, Прадавец абавязваецца вярнуць пакупку сума, заплачаная за тавар, і больш выгадныя транспартныя выдаткі, прадастаўленыя Пакупніку пры дастаўцы тавару Пакупніку. Прадавец мае права не вярнуць вышэйзгаданую суму да таго часу, пакуль Пакупнік не верне тавар Прадаўцу.
    6. У выпадку, калі Пакупнік не выбраў стандартную, т. е. найбольш выгадную, транспартную паслугу для атрымання тавару, але выбраў больш высокую кошт транспарціроўкі, прадавец кампенсуе толькі Пакупніку. кошт стандартных транспартных выдаткаў.
    7. Прадавец вяртае выплачаную суму за тавар на аплатную сістэму альбо на банкаўскі рахунак, з якога ажыццяўляецца аплата на працягу 14 каляндарных дзён з моманту паступлення заявы аб скасаванні дагавора куплі-продажу і пры ўмове, што тым жа тэрмінам (14 каляндарных дзён) Пакупнік вярнуў тавар Прадаўцу, вернуты тавар адпавядае гэтым умовам карыстання, і ў Прадаўца няма прычын зніжэння або адмены сумы, выплачанай Пакупніку ў адпаведнасці з пунктам 6.11 з умоў.
    8. Тэрмін пагашэння сумы, выплачанай Пакупніком, падаўжаецца затрымкай у вяртанні тавару.
    9. Тавар, які вяртаецца Пакупніком, павінен быць поўным і ў арыгінальнай ўпакоўцы (арыгінальная ўпакоўка не павінна быць пашкоджана / сапсавана) і, акрамя таго, утрымліваць усю прадукцыю, уключаючы аксэсуары, якія першапачаткова пастаўляліся з камплектам тавараў. . Дадатковыя пакеты з укладаннямі не павінны быць адкрытымі. На ўпакоўцы не павінна быць замежных бірак (цэннікі і г.д.). Калі тавар набыты ў рамках акцыі альбо калі тавары суправаджаюцца любымі іншымі таварамі, Пакупнік абавязаны вярнуць усе набытыя рэчы, у тым ліку тавары і іншыя тавары.
    10. Пакупнік аплачвае выдаткі, звязаныя з вяртаннем тавару, за выключэннем выпадкаў, калі тавары не адпавядаюць апісанню электроннай крамы Alvadi.
    11. У выпадку, калі тавар і / або ўпакоўка, вернутая Пакупніком, пашкоджаны альбо сапсаваны (сляды ўстаноўкі, пафарбаваны, што-небудзь напісана на ўпакоўцы і г.д.), прадавец мае права на пераразлік цана тавару і знізіць яго ў выніку пашкоджання і вылічыць яго з сумы, якая вяртаецца Пакупніку; альбо не прымаюць тавары наогул. У выпадку, калі Пакупнік не згодны са зніжэннем кошту тавараў у выніку пераразліку, Пакупнік мае права прыцягнуць незалежнага ліцэнзаванага эксперта для справядлівай ацэнкі зніжэння кошту. Выдаткі на экспертызу нясуць тыя ўдзельнікі, меркаванне якіх неабгрунтавана.
    12. Прадавец мае права скасаваць дагавор куплі-продажу ў выпадку, прадугледжаным пунктам 3.7 Умоў, у т.л. калі з-за тэхнічнай памылкі цана канкрэтнага тавару змяняецца непрапарцыйна нізкай у параўнанні з рынкавай коштам, і Прадавец не паказаў, што гэтая цана ў выніку абясцэнення тавару і прадавец яшчэ не адправіў тавар пакупніку пазначаны адрас. Прадавец мае права адмовіцца ад дамовы куплі-продажу ў сітуацыі, апісанай у пункце 3.8, у т.л. нават пасля аплаты пакупніка таварам выяўляецца, што тавар быў на складзе. Прадавец мае права адмовіцца ад здзяйснення гэтых здзелак, паведаміўшы аб гэтым пакупніку. Каб скасаваць кантракт, прадавец абавязаны не прадастаўляць адпаведную скасаванне льда пакупніку ў фармаце, які можна прайграць у пісьмовай форме (пажадана, выкарыстоўваючы адрас электроннай пошты, паведамлены пакупніком). У выпадку адмовы здзяйсняць здзелку, Прадавец абавязваецца вярнуць Пакупніку суму, заплачаную за набыты тавар і транспарт, на працягу 14 каляндарных дзён.
    13. І Пакупнік, і Прадавец маюць права адмовіцца ад дамовы і скарыстацца сваім правам на выкарыстанне сродкаў прававой абароны ад невыканання ў адпаведнасці з умовамі.
  7. АДКАЗНАСЦЬ ПРАДАЎЦА ЗА НЕСУМЯШЧАЛЬНАСЦЬ ТАВАРАЎ
    1. Прадавец нясе адказнасць за невыкананне тавару з Правілы і ўмовы дагавора куплі-продажу, які становіцца відавочным на працягу 2 гадоў з дня дастаўкі тавару Пакупніку, як гэта прадугледжана законам.
    2. У выпадку, калі тавары, адпраўленыя Пакупніку, не адпавядаюць умовам дагавора, Пакупнік абавязаны паведаміць прадаўца як мага хутчэй, але не пазней чым на працягу двух месяцаў пасля даведацца пра такое факты, прадставіўшы Прадаўцу рахунак-фактуру, на падставе якога быў аплачаны тавар, і патрабаванне, якое можна было б пісьмова прайграць на электронную пошту info@alvadi.by. У выпадку неадпаведнасці выкарыстанне тавару павінна быць неадкладна спынена, і Прадавец апавясціць пра гэта як мага хутчэй. Пакупнік абавязаны пазначыць у сваёй скарзе імя, кантактныя дадзеныя, дату падачы скаргі, дату выяўлення дэфекту тавару, апісанне дакладнага дэфекту, прэтэнзіі да Прадаўца ў сувязі з дэфектам, а таксама пазначыць альбо дадаць у пазоў дакумент, які пацвярджае дагавор куплі-продажу паміж Пакупніком і Прадаўцом.
    3. У выпадку выяўлення пашкоджанняў і дэфектаў тавару, Пакупнік мае права запатрабаваць ад Прадаўца рамонту або замены тавараў на адпаведныя тавары. У выпадку, калі гэтыя меры немагчымыя альбо неразумныя, Пакупнік мае права скасаваць дагавор куплі-продажу і вярнуць суму, заплачаную за тавар. Калі ў дагаворы куплі-продажу не прадугледжана іншае, Прадавец не кампенсуе дадатковыя выдаткі, якія ўзніклі пры замене тавару падчас падачы прэтэнзіі (зборка і разборка тавару, транспарціроўка, паштовая расплата і г.д.).
    4. Прадавец не нясе адказнасці за шкоду, нанесеную пакупніком за віну альбо шкоду, прычыненую пакупніком пры няправільным выкарыстанні тавару.
  8. ЗМЕНА ЎМОЎ, УРЭГУЛЯВАННЕ СПРЭЧАК
    1. Усе матэрыялы, апублікаваныя ў электронным краме Alvadi належаць Прадаўцу альбо Прадаўцу выдадзена ліцэнзія ўладальніка аўтарскіх правоў для камерцыйнага выкарыстання. Аўтарскае права таксама падпарадкоўваецца ўмовам выкарыстання гэтага электроннага крамы Alvadi.
    2. Пакупнік мае права захоўваць гэтыя ўмовы на сваім носьбіце інфармацыі, каб забяспечыць іх пісьмовае ўзнаўленне пры неабходнасці пасля заключэння дагавора куплі-продажу.
    3. Прадавец мае права ў аднабаковым парадку цалкам або часткова змяняць умовы без папярэдняга паведамлення Пакупніка. Змены ўступяць у сілу з моманту іх публікацыі ў электронным краме Alvadi па адрасе alvadi.by. Змены не закрануць ніякіх раней зацверджаных заказаў.
    4. Бакі нясуць адказнасць адзін аднаму за шкоду, прычыненую выпадкамі і ступенню парушэння ўмоў, устаноўленых законам: Estonia. Адказнасць Прадаўца абмяжоўваецца коштам тавару і, у некаторых выпадках, выдаткам на транспарт, і ён нясе адказнасць за незаконнае парушэнне ўмоў. Прадавец не нясе адказнасці за страту прыбытку Пакупніка альбо за шкоду, якую пацярпеў Пакупнік, альбо за затрымку з дастаўкай тавару.
    5. Дагавор куплі-продажу і выкарыстанне электроннай крамы Alvadi рэгулюецца законам адпаведнай краіны: Estonia. Спрэчкі будуць вырашацца шляхам перамоваў. У выпадку адсутнасці рашэння, спрэчкі адпраўляюцца ў Камітэт па спажывецкіх спрэчках па адрасе Pronksi 12 Tallinn, www.komisjon.ee. Спрэчкі з юрыдычнай асобай будуць урэгуляваны ў Harju Maakohtus.
    6. Пакупнік мае права спагнаць сродкі прававой абароны, прадугледжаныя Законам аб абавязковых абавязках (патрабаваць выканання абавязацельства; з пагаднення альбо скасавання дамовы, зніжэння кошту, патрабавання працэнтаў за несвоечасовую аплату фінансавага абавязацельства).
    7. Спажыўцкія спрэчкі таксама могуць вырашацца ў электронным асяроддзі: http://ec.europa.eu/odr
  9. АХОВА НАВАКОЛЬНАГА АСЯРОДДЗЯ
    1. Адходы, якія ўтвараюцца пасля выкарыстання тавараў, набытых у электронным краме Alvadi, класіфікуюцца ў адпаведнасці з парадкам класіфікацыі небяспечных адходаў, устаноўленым Эстонскай Рэспублікай у маі. 1, 2004 г. як небяспечны і патрабуе спецыяльнай утылізацыі адходаў (RT I, 14.05.2013, 2). У спіс такіх прадметаў уваходзяць акумулятары, аўтамабільныя шыны, алею, вадкасці і сродкі па догляду за аўтамабілем. Больш інфармацыі пра небяспечныя адходы можна знайсці на сайце інспекцыі па навакольным асяроддзі (www.kki.ee).
    2. Для прыватных асоб муніцыпалітэты ўсталёўваюць кантэйнеры для ўтылізацыі небяспечных адходаў. Больш падрабязную інфармацыю аб пунктах збору можна знайсці на сайце муніцыпалітэту альбо па тэлефоне мясцовага самакіравання.
    3. Юрыдычныя асобы абавязаліся прадастаўляць небяспечныя адходы ў пункты выкарыстання ліцэнзій. Пералік кампаній па ўтылізацыі небяспечных адходаў, якія маюць ліцэнзію, размешчаны на сайце інспекцыі па ахове навакольнага асяроддзя (www.kki.ee).

Палітыка прыватнасці

Умовы гэтай Палітыкі прыватнасці рэгулююць апрацоўку асабістых дадзеных кліента, калі кліент карыстаецца паслугамі, якія прадстаўляюцца на вэб-сайце alvadi.by (далей - ALVADI). Асабістыя дадзеныя кліентаў неабходныя, каб кліенты маглі карыстацца паслугамі ALVADI. Асабістыя дадзеныя азначаюць інфармацыю, звязаную з ідэнтыфікаванай альбо ідэнтыфікаванай асобай (далей - Кліент). Апрацоўка ўключае збор, захоўванне, мадыфікацыю, аднаўленне, выкарыстанне, публікацыю, раскрыццё шляхам перадачы, а таксама сціранне альбо знішчэнне асабістых дадзеных Кліента. Апрацоўка асабістых дадзеных ажыццяўляецца толькі са згоды Кліента, за выключэннем выпадкаў, калі права або абавязак апрацоўваць такія дадзеныя прадугледжана заканадаўствам.

ALVADI абараняе дадзеныя Кліента, выконваючы адпаведныя правілы бяспекі і прыватнасці. Для абароны дадзеных кліентаў ALVADI ужывае неабходныя арганізацыйныя, фізічныя, інфармацыйныя і тэхналогіі бяспекі сувязі.

  1. ЧАМУ ALVADI ПРАЦЭСУЕЦЬ ЛІЧНЫЯ ДАНІ?
    ALVADI апрацоўвае асабістыя дадзеныя кліента для наступных мэт: выконваць дагаворныя абавязацельствы перад кліентам; павысіць якасць паслуг; ажыццяўляць маркетынгавую дзейнасць; выконваць устаноўленыя законам юрыдычныя абавязкі, а таксама абгрунтоўваць законныя інтарэсы.
    1. Выкананне Дагаворных абавязацельстваў перад кліентам
      ALVADI апрацоўвае асабістыя дадзеныя Кліента для выканання дагаворнага абавязання, а менавіта:
      • выканаць заказ ( у прыватнасці, для зносін з Кліентам; для перадачы інструкцый, звязаных з замовай Кліента, аплатай прадукцыі, пастаўкай прадукту, вяртаннем прадукту і выкананнем гарантыі)
      • каб паведаміць пра стан замовы (асабліва для перадачы дакументаў, звязаных з да набытага прадукту (напрыклад, рахунак-фактура, тэхнічная дакументацыя, гарантыйныя дакументы і гэтак далей).
    2. Выкананне маркетынгавай дзейнасці
      ALVADI апрацоўвае асабістыя дадзеныя кліента ў мэтах маркетынгавай дзейнасці, а менавіта:
      • для адпраўкі рэкламных прапаноў і апавяшчэнняў на адрасы электроннай пошты і / або нумары мабільных тэлефонаў, прадастаўленыя кліентам (з яго згоды)
      • для даследавання рынкаў (уключаючы вывучэнне спажывецкіх звычак кліентаў і атрыманне інфармацыі пра прадукты і паслугі, якія выклікаюць найбольшую цікавасць кліента).
    3. Павышэнне якасці абслугоўвання
      ALVADI апрацоўвае асабістыя дадзеныя кліента, каб павялічыць якасць абслугоўвання, а менавіта:
      • палепшыць працу карыстальнікаў на сайце
      • для правядзення апытанняў, якія ўплываюць на працу ALVADI
      • каб паведаміць кліентам пра змены ў паслугах і прадуктах Прапанаваныя тэхнічныя рашэнні, а таксама функцыянальныя магчымасці ALVADI.
  2. ЯКІЯ ПЕРСАНАЛЬНАЯ ДАДЗЕНЫЯ ЗБІРАЮЦЦА ALVADI?
    ALVADI збірае тры тыпы дадзеных, а менавіта: асабістыя дадзеныя, неасабовыя дадзеныя і кукі.
    1. Асабістыя дадзеныя
      ALVADI збірае асабістыя дадзеныя Кліента толькі ў тым выпадку, калі Кліент яго добраахвотна прадставіў, зрабіўшы куплю, дакументальна вярнуўшы дакумент альбо зарэгістраваўшыся на сайце alvadi.by. Кліент нясе адказнасць за дакладнасць прадастаўленых дадзеных.

      Асабістыя дадзеныя ўключаюць імя і прозвішча, нумар тэлефона, адрас (уключаючы краіну, горад і паштовы індэкс), адрас электроннай пошты (адрас электроннай пошты), нумар банкаўскага рахунку (неабходны для вызначэння плацяжоў за прадукты і прададзеныя паслугі, а таксама вяртанне кліентам кліентаў), дакументы, якія сведчаць асобу (неабходныя для выканання дагаворных абавязацельстваў, напрыклад, пры дастаўцы прадукцыі ўпаўнаважаным асобам), рэгістрацыйны нумар транспартнага сродку і заказы.
    2. Несанкцыянальныя дадзеныя
      Любы чалавек можа наведваць alvadi.by без рэгістрацыі і ўнясення сваіх асабістых дадзеных. У гэтым выпадку адзіная інфармацыя, якую ён / яна дзеліцца з ALVADI, звязаная з яго візітам. Гэты тып інфармацыі называецца не асабістым і перадаецца ў аўтаматычным рэжыме з дапамогай аналітычных інструментаў, такіх як Google Analytics, Google Tag Manager, Google Maps, Yandex Metrica, Facebook Widget. Такая інфармацыя выкарыстоўваецца толькі для паляпшэння прадукцыйнасці ALVADI, а не для збору асабістых дадзеных.

      Несапраўдныя дадзеныя ўключаюць дату і час наведвання, рэгіён, горад, прагляды, старонку ўваходу, старонку выхаду, апошнюю крыніцу трафіку, рэкламныя пераходы, пошукавую сістэму, рэкламную сістэму, IP-адрас і гісторыю пошуку. .
    3. Cookies
      Каб забяспечыць якасныя паслугі ў інтэрнэт-краме alvadi.by, ALVADI выкарыстоўвае кукі. Гэта неабходна для забеспячэння карыстача больш прывабным і зручным выкарыстаннем вэб-сайта, а таксама для атрымання аналітычных дадзеных і разлікаў, якія выкарыстоўваюцца ALVADI для падтрымання працы сайта (напрыклад, як часта карыстальнік наведвае сайт і якія старонкі, што вэб-браўзэр і абсталяванне абсталяваць не выкарыстоўваецца).

      Cookies - гэта тэкставыя файлы, якія захоўваюцца на кампутары карыстальніка альбо прылады, калі ён / яна наведвае вэб-сайт. Такія тэкставыя файлы не шкоднасныя. Яны не ўтрымліваюць вірусаў і не звязаны з канкрэтным чалавекам або IP-адрасам. Большасць кукі выдаляюцца пасля закрыцця аглядальніка. Іх называюць сесійнымі кукі. Іншыя файлы cookie (настойлівыя) захоўваюцца на кампутары карыстальніка больш працяглы час і дапамагаюць вызначыць, калі карыстальнік наведвае нашу вэб-старонку ў наступны раз.

      Большасць браўзэраў па змоўчванні ўключае кукі. Вы можаце змяніць налады бяспекі і адключыць кукі. У гэтым выпадку на вашым кампутары не будзе захоўвацца кукі-файлы. Калі вы адключыце файлы cookie, некаторыя функцыі нашага сайта могуць перастаць працаваць. Некаторыя старонкі могуць быць адлюстраваны няправільна. Вы таксама можаце наладзіць свой браўзэр, каб кожны раз, калі сайт спрабуе ўсталяваць кукі-файлы, вы атрымліваеце адпаведнае папярэджанне і вырашаеце для кожнага асобнага файла, хочаце вы яго ўключыць ці не.
  3. ЯК ДАЛЬНІЧНАЯ ALVADI ХАРЧАЕ ЛІЧНЫЯ ДАННЫЯ КЛІЕНТА
    ALVADI захоўвае асабістыя дадзеныя кліента, калі Кліент карыстаецца паслугамі ALVADI. і калі ён не патрабуе выдаліць свае асабістыя дадзеныя альбо калі іншае не прадугледжана гэтай Палітыкай прыватнасці. Квітанцыі і рахункі-фактуры павінны захоўвацца ў адпаведнасці з мясцовым заканадаўствам.
  4. КАМУ ALVADI ПЕРАДАЮ ПЕРСАНАЛЬНЫЯ ДАНЫЯ?
    ALVADI мае права перадаваць асабістыя дадзеныя трэцім асобам выконваць дагаворныя абавязацельствы. Трэцімі асобамі з'яўляюцца дзелавыя партнёры ALVADI, якія прадастаўляюць і / альбо выкарыстоўваюць паштовыя паслугі, альбо аказваюць лізінг і / або паслугі па пераводзе аплат. Сувязь паміж плацежнымі сістэмамі і пакупнікамі забяспечваецца пратаколам SSL, што гарантуе, што несанкцыянаваныя асобы не могуць атрымаць доступ да перададзенай інфармацыі або змяняць яе.

    Для выканання маркетынгавай дзейнасці ALVADI мае права перадаваць асабістыя дадзеныя трэцім асобам. Трэцімі асобамі з'яўляюцца дзелавыя партнёры, у якіх ALVADI закупляе рэкламныя паслугі.

    ALVADI можа ў законных законных інтарэсах перадаць або аддаць патрабаванне Кліента з мэтай спагнання запазычанасці трэцім асобам і перадаць асабістыя дадзеныя Кліента, звязаныя з патрабаваннем запазычанасці, кампаніі, якая мае ўладу ALVADI. даверанасці (напрыклад, кампаніі па зборы запазычанасці або кампаніі па крэдытнай інфармацыі).
  5. ПРАВА КЛІЕНТА
    Кліент мае права:
    • атрымаць інфармацыю пра апрацаваныя асабістыя дадзеныя
    • каб атрымаць доступ да яго асабістыя дадзеныя
    • накіраваць заяўку на выпраўленне няправільнай / няпоўнай асабістай інфармацыі альбо на змяненне / дапаўненне яго асабістых дадзеных у асабістым кабінеце. Кліент нясе адказнасць за прадастаўленне правільных або змененых дадзеных
    • выдаленне сваіх асабістых дадзеных, як толькі гэтыя дадзеныя больш не патрабуюцца альбо калі апрацоўка асабістых дадзеных незаконная, за выключэннем выпадкаў, калі ALVADI мае законнае права на захоўваць дадзеныя Кліента
    • каб адправіць заяўку аб адмове ў апрацоўцы персанальных дадзеных для маркетынгавых мэтаў
    • не даць згоды на апрацоўку персанальных дадзеных для выкарыстання ў прамым маркетынгу, калі рэгістрацыя
    • каб запатрабаваць абмежавання апрацоўкі асабістых дадзеных
    • для атрымання сваіх асабістых дадзеных у машыначытаным фармаце (“пераноснасць дадзеных”)
    • падаць скаргу на Data State Inspectorate, Director: Mr Raavo Palu, Tatari 39, 10134 Tallinn Tel. +372 6828 712, e-mail: info@aki.ee, Website: http://www.aki.ee/

    запытаць інфармацыю пра апрацоўку, змяненне / выпраўленне, выдаленне персанальных дадзеных, а таксама аб абмежаванні або адмове ад асабістых дадзеных Кліента. пры апрацоўцы вы можаце адправіць e-mail з апісаннем сутнасці вашага запыту на info@alvadi.by. ALVADI мае права запытаць копію асабістых дадзеных Кліента для ідэнтыфікацыі асобы. ALVADI абавязваецца адказаць на запыты кліентаў на працягу 30 дзён з дня падачы заявы. Вы можаце адмяніць падпіску на рассылку і рэкламную рассылку ў асабістым кабінеце. Для гэтага вам трэба ўвайсці ў свой асабісты кабінет і зняць галачку "Я хачу атрымліваць навіны пра добрыя прапановы і скідкі" і націснуць "Save".